Voorwaarden vervanging van glazen

Naast onze algemene voorwaarden, zijn bij het vervangen van glazen ook onderstaande voorwaarden van toepassing.

Bij Brillaro doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat bij het vervangen van glazen je montuur in perfect dezelfde staat wordt geretourneerd als degene waarin wij hem ontvangen hebben. Het verzenden van je montuur naar Brillaro is op risico van de klant, en we raden dan ook steeds een verzekerde verzending aan. Brillaro is niet verantwoordelijk voor schade of verlies gedurende het transport naar Brillaro.

Daarnaast zijn onze opticiens uiterst voorzichtig, maar kan het in uitzonderlijke gevallen gebeuren dat het montuur beschadigd raakt tijdens het vervangen van de lenzen. Mocht dit voorkomen, dan doen we er alles aan om samen met jou naar een oplossing te zoeken, maar zal Brillaro geen financiële vergoeding betalen.

Indien je je oude lenzen wenst te houden, doe je er best aan deze zelf even uit het montuur te halen. Wanneer mogelijk, sturen we je oude lenzen ook steeds terug mee.

Het is moeilijk om de productietijd in te schatten wanneer we de glazen vervangen van een montuur dat niet bij ons gekocht werd. Hou er daarom rekening mee dat na ontvangst van je montuur, we ongeveer 7 werkdagen nodig hebben om de nieuwe glazen te plaatsen en je bestelling opnieuw te versturen. Uitzonderlijk kunnen we meer tijd nodig hebben.

Newsletter

Exclusieve aanbiedingen alleen voor abonnees