Retourbeleid van 90 dagen


Bij Brillaro streven we steeds naar 100% tevredenheid. Als klant kan u daarom gedurende maar liefst 90 dagen gebruikmaken van een uitgebreid retourbeleid. Zonder opgaaf van reden kan u steeds uw bril terugsturen indien u niet 100% tevreden bent.

Ons 90 dagen retourbeleid is een uitbreiding van de 14 dagen wettelijke garantieperiode; bij Brillaro heeft u dus 76 extra dagen om te beslissen of u al dan niet 100% tevreden bent met uw aankoop. Mocht u uitzonderlijk niet tevreden zijn, dan kan u via onderstaande procedure gebruikmaken van ons retourbeleid.

Uw aankoop annuleren


1) Laat ons weten dat u gebruik wenst te maken van ons retourbeleid. Dit kan per post (zie onderstaand adres) of per e-mail. (service@brillaro.nl). Dit dient u binnen 90 dagen na ontvangst van de goederen te doen.

2) Wacht even op onze bevestiging; Brillaro zal u per e-mail bevestigen dat we uw aanvraag ontvangen hebben.

3) Verstuur uw volledige bestelling terug aan onderstaand adres, binnen 14 dagen na ontvangst van onze
bevestiging. Hou er rekening mee dat de kosten voor de verzending ten laste van de koper zijn. De volledige bestelling bestaat uit; de bril, de brillenkoker en het brillendoekje.

BRILLARO
Markt 2
Annaberg-Buchholz 09456
Deutschland

Afhandeling door Brillaro


Wanneer wij uw bestelling terug ontvangen hebben, brengen we u hiervan meteen op de hoogte nadat we de terugzending geïnspecteerd hebben. U bent voor een eventueel waardeverlies van de goederen aansprakelijk, wanneer dit waardeverlies is terug te voeren op niet noodzakelijk gebruik door u, ter controle van de aard, eigenschappen en wijze van functioneren van het artikel.

U wenst een terugbetaling. Na deze inspectie zal Brillaro overgaan tot een terugbetaling. Wanneer uw bestelling op maat gemaakt werd, bijvoorbeeld door individueel aangepaste glazen, wordt er een vergoeding ter hoogte van 25% van het aankoopbedrag van de bril in rekening gebracht als kosten. U ontvangt dus een terugbetaling van 75% van de aankoopwaarde van de bril indien u een bril op maat liet maken. Hou er ook rekening mee dat terugbetaling uitsluitend gebeuren via dezelfde methode als waarmee u de bestelling oorspronkelijk betaalde. Betaalde u bijvoorbeeld via PayPal, dan zal de terugbetaling ook steeds via PayPal gebeuren, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen.

U wenst een tegoedcode. Wanneer u voor een tegoedcode kiest, krijgt u steeds 100% van het aankoopbedrag van de bril gecrediteerd op uw rekening bij Brillaro. Dit wordt dan verrekend bij een volgende aankoop. Let wel; deze tegoedcode kan u slechts 1 keer gebruiken, en kan niet opnieuw omgewisseld worden naar cash geld.

Newsletter

Exclusieve aanbiedingen alleen voor abonnees