Garantie

Brillaro’s Garantiebeleid

Voor Brillaro’s Benelux klanten, hebben we een uitgebreid garantiebeleid voor nieuwe, volledige brillen. Zo kan u in alle gemoedsrust bij Brillaro uw nieuwe bril bestellen.

In een notendop*

  • 100% tevredenheidsgarantie, 90 dagen. Gedurende de eerste 3 maanden na uw aankoop, geniet u bij Brillaro van een 100% tevredenheidsgarantie. Mocht het zo zijn dat u toch niet 100% tevreden bent, dan mag u uw aankoop gewoon terugsturen. U krijgt dan van Brillaro winkelkrediet of een terugbetaling.
  • 6 maanden volledige garantie dmv herstellingen of inwisselen. Indien uw bril of lenzen beschadigd zouden zijn, dan zal Brillaro uw bril herstellen of omwisselen zonder extra kosten.
  • 12 maanden uitgebreide garantie, dmv herstellingen of inwisselen. Indien na 6 maanden, maar binnen 12 maanden na aankoop uw bril beschadigd zou zijn zonder uw toedoen, dan zal Brillaro uw bril herstellen of inwisselen zonder extra kosten. Let op; om gebruik te maken van deze uitgebreide garantie moet u kunnen aantonen dat de schade niet door uw toedoen veroorzaakt werd.

* Lees ook de volledige voorwaarden.

3 maanden 100% tevredenheidsgarantie

Bij Brillaro willen we dat u steeds 100% tevreden bent met uw bril. U mag daarom, 90 dagen na het ontvangen van uw bril, deze zonder opgaaf van reden aan ons terugsturen. Eénmaal we uw bril terug ontvangen hebben, kan u kiezen voor winkelkrediet of een terugbetaling. Meer informatie hierover vindt u hier.

6 maanden fabrieksgarantie

Bovenop onze 100% tevredenheidsgarantie, krijgt u bij Brillaro ook 6 maanden volledige fabrieksgarantie. Mocht binnen 6 maanden nadat u uw bril ontvangen heeft, er sprake zijn van schade, dan zal Brillaro uw bril kostenloos herstellen of omwisselen. Mocht u gebruik wensen te maken van deze garantie, dan is het belangrijk dat u binnen 2 maanden nadat u het probleem opmerkte, ons hiervan op de hoogte brengt.

12 maanden reparatie en omwisselen

Onze 6 maanden fabrieksgarantie worden uitgebreid met nog 6 maanden extra garantie, op basis van reparatie en omwisselen. Wanneer na meer dan 6 maanden, maar binnen 12 maanden nadat u uw bril ontvangen heeft, u schade ontdekt, dan zal Brillaro zonder extra kosten uw bril repareren of omwisselen. Let wel; om hiervan gebruik te maken is het belangrijk dat u kan aantonen dat de schade niet door uw toedoen veroorzaakt werd. Ook is het hierbij belangrijk dat u ons binnen 2 maanden nadat u het probleem vaststelde, hiervan op de hoogte brengt.

Belangrijk om weten

  • Deze garanties start op het moment dat u uw bril in ontvangst heeft genomen.
  • Deze garanties zijn enkel van toepassing op aankopen van een volledige bril; een montuur en lenzen.
  • Deze garanties zijn ook van toepassing op aankopen die u deed tijdens acties en promoties
  • Wanneer u gebruikmaakt van één van onze garanties, start er geen nieuwe garantieperiode.

Newsletter

Exclusieve aanbiedingen alleen voor abonnees